Licente detinute

Dintre Bateriile de testele cu care este dotat cabinetul, mentionam cateva, dupa cum urmeaza:

  1. Platforma de evaluare CAS++

Platforma cuprinde 44 de teste, pentru grupul de vârstă 12-60 de ani. Sistemul CAS++ este construit în jurul a două componente : evaluare psihologică individuală şi evaluare şi selecţie de personal. CAS++ este acreditat de Colegiul Psihologilor din România pe o perioadă nedeterminată. Lista completă a testelor ce intră în componenta Evaluare psihologică individuală (44 teste) este urmatoarea:

  • Teste de evaluare a abilităţilor cognitive; Raţionament analitic; Transfer analogic (2 variante 12-17 ani şi 18-67 ani); Memoria de lucru; Inhibiţie cognitivă; Interferenţă cognitivă; Comutarea atenţiei; Inhibiţie cognitivă şi MSD (doar în format electronic); Categorizare (doar în format electronic); Vocabular; Înţelegerea textelor; Sintaxa (doar în format electronic); Raţionament matematic; Calcul matematic; Constanţa formei; Perceperea detaliilor; Analiză perceptuală complexă; Orientare spaţială; Imagini mintale – transformări; Generarea de imagini;
  • Abilităţi funcţionăreşti;
  • Timp de reacţie simplu; Timp de reacţie în alegeri; Timp de reacţie în accesarea memoriei;
  • Capacitatea decizională;
  • Inventare de personalitate; Chestionarul de evaluare a autonomiei personale (AP); Chestionarul de evaluare a optimismului (OPT); Chestionarul de personalitate cu 5 factori (CP5F); Chestionarul de personalitate (ZKPQ); Chestionarul de evaluare a suprafactorilor modelului Big Five (FFPI); Chestionar de evaluare a intereselor profesionale ;
  • Teste de cunoştinţe;
  • Teste de evaluare a emoţiilor şi comportamentelor ; Scalele Endler de evaluare multidimensională a anxietăţii (EMAS-S, EMAS-T, EMAS-P, SAS-T, SAS-P); Chestionarul de screening şi diagnostic psihiatric (PDSQ); Inventarul tulburărilor de comportament alimentar -3 (EDI-3); Chestionarul de coping cognitiv-emoţional (CERQ); Scala de abordare strategică a coping-ului (SACS); Profilul distresului emoţional (PDE- doar în format electronic); Chestionarul de acceptare necondiţionată a propriei persoane (USAQ- doar în format electronic); Scala de atitudini şi convingeri (ABS II – doar în format electronic); Scala de atitudini disfuncţionale Forma A (DAS. Forma A – doar în format electronic); Chestionarul schemelor cognitive (YSQ –S3- doar în format electronic).

            2. Sistemul Achenbach al Evaluării Bazate Empiric (ASEBA)

ASEBA cuprinde un set de chestionare pentru evaluarea competenţelor, a funcţionării adaptative şi a problemelor copiilor şi adolescenţilor într-o manieră facilă şi eficientă. Pe baza scalelor ASEBA se evalueaza funcţionarea adaptativă a copiilor între 6 şi 18 ani si următoarele categorii de probleme: Anxietate/Depresie (I), Însingurare/Depresie (II), Acuze somatice (III), Probleme de relaţionare socială (IV), Probleme de gândire (V), Probleme de atenţie (VI), Neatenţie, Hiperactivitate/Impulsivitate, Comportament de încălcare a regulilor (VII), Comportament Agresiv (VIII). În termenii criteriilor DSM aceste probleme acoperă următoarele tulburări: tulburări affective, tulburări anxioase, tulburări somatice, ADHD, tulburări de tip opoziţionist, tulburări de conduită.

            3. Platforma PEDa 2.0

Platforma este primul sistem computerizat de evaluare psihologică construit după principiul utilizării mai multor metode şi a mai multor surse de informare (multi-method & multi-informant assessment), principiu considerat în cercetarea ştiinţifică actuală drept standardul de aur în evaluarea copiilor. PEDa este un instrument extrem de util pentru evaluarea dezvoltării, evaluarea gradului de pregătire pentru şcoală, evaluarea longitudinală a dezvoltării competenţelor, evaluarea tulburărilor psihiatrice şi remedierea problemelor de sănătate mintală la preşcolari.

              4. Platforma PEDb 2.0

Platforma este o aplicaţie software ce integrează o serie de teste psihologice computerizate şi resurse pentru promovarea sănătăţii mintale, deosebit de utile pentru: evaluarea, prevenţia şi remedierea problemelor de sănătate mintală; consilierea psihologică; orientarea şcolară şi profesională la copii şi adolescenţi. Platforma PEDb 2.0 este un sistem computerizat de evaluare psihologică construit după principiul utilizării mai multor metode şi a mai multor surse de informare (multi-method & multi-informant assessment), principiu considerat în cercetarea ştiinţifică actuală drept standardul de aur în evaluarea copiilor şi adolescenţilor. PEDb conţine 55 de teste computerizate de evaluare psihologică complexă, etalonate şi validate pe populaţia din România.

 

etc