Scheletul din debara

Te-ai întrebat vreodată de ce anumite persoane pur și simplu se îndepărtează sau te ocolesc, în ciuda intențiilor tale? Necazurile au părut că fac parte din viața ta dintotdeauna? Ți s-a întâmplat ca ceilalți să te critice sau să îți spună că nu ai dreptate atunci când tu credeai că dreptatea este de partea ta?

Ei bine, e timpul să completezi chestionarul de mai jos și dacă ai bifat mai mult de 3 din 10, e timpul să faci o vizită la psiholog pentru dezvoltarea ta personală și viața ta se va schimba! Consilierea psihologică poate optimiza vieți! Tu poți fi unul dintre curajoși și norocoși!

Programari la telefon 0732.84.36.38 # Spune STOP suferinţei tale emoţionale, apelând la servicii de specialitate!

ECHIPA noastră de specialiști este AICI !

Recomandări:
  1. Evită să îi conduci pe cei din jur numai în direcția dorită de tine și ia în calcul și propunerile lor. Chiar dacă reușești să înțelegi cum se simt ceilalți și știi ce trebuie făcut pentru ca ei să se simtă mai bine, așteaptă până când îți este cerută părerea și nu interveni din oficiu. Înainte de a căuta momentul ideal pentru a obține ceva de la cineva, întreabă-te dacă acea persoană este dispusă să facă asta în condiții normale.
  2. Învață să îți ții nervii sub control și să își controlezi reacțiile emoționale sau verbale. Deși ție ți se par firești la momentul respectiv, ceilalți s-ar putea simți jigniți în fața reacției tale. Nu este suficient să îți treacă și să îți ceri scuze. Important este să previi astfel de ieșiri sau să reușești să te calmezi în astfel de situații. Încearcă să fii mai calm, mai tolerant și mai asertiv în a exprima ceea ce te deranjează.
  3. Demersul prin care o persoană devine conștientă și acceptă ceea ce simte poate fi unul lung și de durată. Chiar dacă tu poți să observi uneori mai repede decât ceilalți ce simt ei, uneori este preferabil să păstrezi observațiile despre emoțiile lor pentru propria persoană și să le oferi șansa de a-și descoperi singuri propriile emoții. De asemenea, este important ca în anumite situații să acorzi atenție în primul rând la ceea ce simți tu.

 

1.Convingerea ca dreptatea este de partea noastra
2.Blamarea celorlalti/a situatiei/contextului
3.Nevoia de victimizare in relatie cu ceilalti
4.Scoaterea din cauza
5.Defensivitatea
6.Hipersensibilitatea la constrângere
7.Solicitari exagerate fata de ceilalti
8.Egoismul
9.Neîncrederea
10.Nevoia compulsiva de a oferi ajutor

1 Comment

Leave a Reply